Ultima actulizare: 14/02/2022
Utilizarea serviciilor online pe ontop.md
Acești Termeni guvernează accesul, utilizarea întregului conținut, Produsul și Serviciile disponibile pe site-ul https://ontop.md („Serviciul”) operat de Ontop Apartments SRL („noi”, „noi” sau „noștri”) .
Accesul dvs. la serviciile noastre este condiționat de acceptarea dvs., fără modificări, a tuturor termenilor și condițiilor conținute aici și a tuturor celorlalte reguli de operare și politici publicate și care pot fi publicate din când în când de către noi.
Vă rugăm să citiți cu atenție Acordul înainte de a accesa sau utiliza Serviciile noastre. Prin accesarea sau utilizarea oricărei părți a Serviciilor noastre, sunteți de acord să fiți obligați de acești Termeni. Dacă nu sunteți de acord cu nici o parte din termenii Acordului, atunci nu puteți accesa sau utiliza Serviciile noastre.
Proprietate intelectuală
Acordul nu vă transferă de la noi niciunul dintre proprietățile noastre intelectuale ale noastre sau ale unor terțe părți și toate drepturile, titlurile și interesele asupra și asupra unei astfel de proprietăți vor rămâne (ca între părți) exclusiv pentru Ontop Apartments SRL și licențiatorii săi.
Servicii terță parte
Utilizând Serviciile, puteți utiliza servicii, produse, software, încorporări sau aplicații dezvoltate de o terță parte („Servicii ale terților”).
Dacă utilizați servicii terțe, înțelegeți că:
- Orice utilizare a unui serviciu terț este pe propriul risc și nu vom fi responsabili sau răspunzători față de nimeni pentru site-urile terțe sau serviciile terților.
- Recunoașteți și sunteți de acord că nu vom fi responsabili sau răspunzători pentru orice daune sau pierderi cauzate sau presupuse a fi cauzate de sau în legătură cu utilizarea unui astfel de conținut, bunuri sau servicii disponibile pe sau prin intermediul unor astfel de site-uri web sau servicii.
Conturi
În cazul în care utilizarea oricărei părți a Serviciilor noastre necesită un cont, sunteți de acord să ne furnizați informații complete și exacte atunci când vă înregistrați pentru un cont.
Veți fi singurul responsabil și responsabil pentru orice activitate care are loc în contul dvs. Sunteți responsabil pentru menținerea informațiilor despre cont actualizate și pentru păstrarea parolei în siguranță.
Sunteți responsabil pentru menținerea securității contului dvs. pe care îl utilizați pentru a accesa Serviciul. Nu trebuie să partajați sau să utilizați greșit acreditările de acces. Trebuie să ne anunțați imediat despre orice utilizare neautorizată a contului dvs. sau după ce ați luat cunoștință de orice altă încălcare a securității.
Încetare
Putem rezilia sau suspenda accesul dvs. la toate sau la o parte din Serviciile noastre în orice moment, cu sau fără motiv, cu sau fără notificare, cu efect imediat.
Dacă doriți să reziliați Acordul sau contul dvs. Ontop Apartments SRL, puteți întrerupe pur și simplu utilizarea Serviciilor noastre.
Toate prevederile Acordului care, prin natura lor, ar trebui să supraviețuiască rezilierii, vor supraviețui rezilierii, inclusiv, fără limitare, prevederile privind proprietatea, declinarea garanției, despăgubirea și limitarea răspunderii.
Declinare de responsabilitate
Serviciile noastre sunt furnizate „CA ATARE”. și „CA DISPONIBIL”. Ontop Apartments SRL și furnizorii săi și licențiatorii săi renunță la toate garanțiile de orice fel, exprese sau implicite, inclusiv, fără limitare, garanțiile de comercializare, adecvarea pentru un anumit scop și neîncălcare. Nici Ontop Apartments SRL, nici furnizorii și licențiatorii săi, nu oferă nicio garanție că Serviciile noastre vor fi fără erori sau că accesul la acestea va fi continuu sau neîntrerupt. Înțelegeți că descărcați sau obțineți altfel conținut sau servicii prin intermediul Serviciilor noastre, la propria discreție și risc.
Jurisdicția și legea aplicabilă
Cu excepția măsurii în care orice lege aplicabilă prevede altfel, Acordul și orice acces sau utilizare a Serviciilor noastre vor fi guvernate de legile Moldovei.
Locul adecvat pentru orice litigii care decurg din sau legate de Acord și orice acces sau utilizare a Serviciilor noastre vor fi instanțele de stat situate în Moldova.
Modificări
Ontop Apartments SRL își rezervă dreptul, la discreția noastră, de a modifica sau înlocui acești Termeni în orice moment.
Dacă facem modificări importante, vă vom anunța prin postarea pe site-ul nostru web sau prin trimiterea unui e-mail sau a altei comunicări înainte ca modificările să intre în vigoare. Notificarea va desemna o perioadă rezonabilă de timp după care noii termeni vor intra în vigoare.
Dacă nu sunteți de acord cu modificările noastre, atunci ar trebui să încetați să utilizați Serviciile noastre în perioada de preaviz desemnată sau odată ce modificările devin efective.
Utilizarea continuă a Serviciilor noastre va fi supusă noilor termeni.
Contractul de închiriere
extras din contractul care va fi semnat la check-in
III. VALABILITATEA CONTRACTULUI ȘI OBLIGAȚIA DE INFORMARE
3.1.Contractul se încheie, după caz, în oricare din următoarele situaţii:
a) în momentul semnării lui de către beneficiar sau prin acceptarea condiţiilor contractuale de servicii turistice (de exp. rezervare fermă cu plata avans), inclusiv în cazul celor achiziţionate la distanţă prin mijloace electronice;
b) în momentul în care beneficiarul primeşte confirmarea scrisă a rezervării de la Prestator prin e-mail sau și/sau altă formă de comunicare acceptată expres de părți. Este responsabilitatea Prestatorului de a informa turistul prin orice mijloace convenite în scris cu acesta (telefon, mail, fax etc.) dacă rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat. Pentru procesarea unei rezervări de servicii, Agenţia poate solicita un avans de până la 50% din preţul pachetului sau plata integrală a contravalorii pachetului, în funcţie de data la care turistul solicită serviciile.
3.2. Contractul intră in vigoare de la data confirmării rezervării, și se anulează la 30 de zile de la data încheierii perioadei de cazare.
IV. PREȚUL CONTRACTULUI
4.1. Preţul contractului se compune din costul serviciilor de închiriere efective şi TVA. Preţul nu este specificat în prezentul contract, acesta este specificat în bonul de comandă, alte documente de călătorie, cataloage, pliante, alte înscrisuri puse la dispoziţie chiriașului, site-ul Prestatorului, alte mijloace de comunicare electronică şi/sau pe factură.
4.2. În principiu, prețul contractului este specificat în documentele de plată transmise chiriașului. Contravaloarea serviciilor contractate și confirmate vor fi achitate conform înțelegerii dintre părți, fie integral înainte de data intrării, fie avans urmat de achitarea diferenței la sosire, la recepția Prestatorului, înainte de cazare.
Modalități de plată:
4.3. La încheierea contractului Prestatorul va solicita după caz, plata integrală a serviciului sau un avans reprezentând o parte din prețul acestuia.
În cazul în care la încheierea contractului s-a perceput un avans, plata finală se va face înainte de termenul specificat pe site-ul Prestatorului sau pe orice aplicatie unde beneficiarul a inscris pachetul disponibil.
4.4. Plata serviciilor externe aferente contractului se poate efectua în EURO la cursul de referință a BNM din ziua emiterii facturii, la care se poate adăuga un procent de risc valutar în marime de 2%.
4.5. Apartamentul trebuie să fie disponibilă pentru client nu mai târziu de ora 16.00 în ziua sosirii și să fie eliberată de client nu mai târziu de ora 12.00 în ziua plecării.
4.6. În cazul în care, în ultima zi de sejur, spațiile de cazare vor fi eliberate după ora 12.00, Prestatorul se obligă să informeze beneficiarul că trebuie să plătească PRESTATORULUI următoarele :
– în cazul în care clientul va ocupa apartamentul până la orele 16.00, va plăti 25 % din contravaloarea tarifului de contract al unei nopți de cazare ;
– în cazul în care clientul va ocupa apartamentul până la orele 18.00, va plăti 50 % din contravaloarea tarifului de contract al unei nopți de cazare ;
– în cazul în care clientul va ocupa apartamentul peste ora 18.00, va plăti întregul tarif de contract al unei nopți de cazare .
4.7. Serviciile suplimentare comandate vor fi achitate de către clienți direct la recepția Prestatorului, dacă nu se specifică altfel prin comanda Prestatorului.
V. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PRESTATORULUI
5.1. Va asigura spațiul de cazare confirmat BENEFICIARULUI .
5.2. Serviciile suplimentare: telefon, spălătorie, minibar sau alte servicii comandate se fac contra cost, separat de valoarea serviciilor de cazare și masa prevăzute în prezentul contract.
5.3. Prestatorul pune la dispoziția chiriașului, veselă , pahare , tacâmuri în număr stabilit de ambele părți până la data închirierii. Lucrurile sunt oferite de către Prestator gratis.
5.4. Prestatorul va respecta obligațiile contractuale pentru orice rezervare acceptată și confirmată în scris. Dacă nu procedează în acest fel, Prestatorul se va obliga să asigure transferul și cazarea clientului la alt apartament.
5.5. Clauza de restabilire a tarifelor. Prestatorul își rezervă dreptul de a nu accepta, pe perioada unor evenimente culturale, sportive, târguri internaționale, congrese, concerte etc. rezervări decât la tarifele de recepție și în cazul contractelor. Ontop Apartments are dreptul să modifice tarifele cu preavizarea BENEFICIARULUI cu minimum 7 (șapte) zile calendaristice în avans. Tarifele pentru serviciile confirmate nu pot fi majorate.
5.6. În cazul în care, după începerea sejurului, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Prestatorul constată că nu le va putea realiza din culpa sa, aceasta este obligată:
a) să ofere chiriașului alternative corespunzătoare în vederea continuării sejurului fără majorarea prețului, respectiv serviciile de închiriere oferite să fie cel puțin de aceeași calitate și cantitate;
b) să restituie chiriașului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate și cele efectiv prestate în timpul sejurului;
c) în cazul în care nu pot fi oferite chiriașului alternative corespunzătoare, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al chiriașului la locul de plecare și, după caz, contravaloarea serviciilor neprestate.
5.8. Prestatorul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor asumate prin contract, cu excepția următoarelor cazuri:
A ) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin contract se datorează chiriașului;
B) cand neîndeplinirea obligațiilor se datorează unor cauze de forță majoră sau unor împrejurări pe care nici Prestatorul, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita inclusiv dar fără a se limita la: prognoza meteo nefavorabilă, modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrări sau reparații pe drumurile publice), neîndeplinirea grupului minim urmare a unor renunțări de ultimă ora sau a neobținerii vizelor pentru toți participanții. Prestatorul nu este răspunzător pentru prejudiciile cauzate chiriașului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje și a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina transportatorului în temeiul actelor normative specifice.
C) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unui terţ care nu are legătură cu furnizarea serviciilor prevăzute în contract, iar cauzele care au determinat neîndeplinirea obligaţiilor au un caracter imprevizibil şi inevitabil.
5.9. Prestatorul parte în contract este obligat să acorde prompt asistența chiriașului aflat în dificultate, în cazul situațiilor de forță majoră sau a unui eveniment pe care nici Prestatorul de turism, nici furnizorul sau prestatorul de servicii, cu tot efortul depus, nu îl puteau prevedea sau evita.
VI. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE BENEFICIARULUI
6.1. Ziua hotelieră începe la orele 16:00 și se termină la orele 12:00. Eliberarea camerelor după ora 17:00 se va taxa cu contravaloarea unei nopți de cazare. Primirea camerelor în intervalul 08:00 – 16:00 se va face numai în limita disponibilului și se va taxa cu 50% din contravaloarea unei nopți de cazare, contravaloare achitată de către chiriaș la recepția Agenției/Prestator.
6.2. În cazul în care prețurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 40%, turistul poate renunța la contract, având dreptul la rambursarea de către Prestator a sumelor plătite.
6.2.1. Turistul este obligat să comunice Prestatorului, în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înștiințării prevăzute la cap. III pct. 1 si 4.5., hotărârea sa de a opta pentru:
a) rezilierea contractului fără plata vreunei daune; sau
b) acceptarea noilor condiții ale contractului.
6.2. În cazul în care chiriașul reziliază contractul sau Agenția/Prestatorul anulează sejurul înaintea datei de intrare, chiriașul poate să accepte la același preț un alt apartament de calitate echivalentă sau superioară, propus de Prestator;
6.3. Chiriașul poate solicita Prestatorului schimbarea structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, iar Prestatorul îi poate oferi serviciile în limita disponibilității la momentul solicitării, modificându-se proporțional prețul contractului.
6.4. Chiriașul este obligat să folosească, apartamentul și bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar și potrivit destinatiei lor. Prestatorul nu se face vinovat de eventualele pagube produse sau vătămari suferite de turist ca urmare a nerespectării acestui aliniat.
6.5. Muzica la terasă este admisibilă până la ora 22:00 , și până la 24:00 cu o tonalitate mai joasă, după ora stabilită muzica trebuie să fie oprită, de altfel chiriașul își asumă toate cheltuielile pentru amenzi care pot fi aplicate de forțele de ordine.
6.6. Chiriașul sau oaspeții săi nu au dreptul să pună în aplicații focuri de artificii, nici de la terase nici din preajma blocului, de altfel chiriașul își asumă toate cheltuielile pentru amenzi care pot fi aplicate de forțele de ordine.
VII. Renunțări, penalizări, despăgubiri
7.1. În cazul în care chiriașul renunță din vina sa la pachetul de servicii care face obiectul prezentului contract, el datorează Prestatorului penalizări în proporție de 100 % din prețul pachetului de servicii sau din avansul deja achitat.
7.2. În cazul în care chiriașul care a contractat un pachet de servicii Prestatorul și a achitat un avans, nu achită ratele aferente sau restul de plată în termenul specificat pe site-ul Prestatorului, pe pagina de Facebook a acestuia, alte mijloace de comunicare electronică și/sau pe factură, contractul se consideră reziliat de drept, iar Prestatorul are dreptul de a anula rezervările efectuate în beneficiul chiriașului cu reținerea penalizărilor prevăzute la p. 7.1. din prezentul contract.
7.3. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reține toate taxele datorate de Agenție/Prestator, prestatorilor direcți, precum și cheltuielile de operare proprii acesteia.
7.4. Prestatorul va acorda despăgubiri în funcție de gradul de nerespectare a obligațiilor din contract.
7.5. Prestatorul nu răspunde în situații de grevă, conflicte politice și de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, embargou internațional, precum și în cazul în care companiile aeriene stabilesc limite de răspundere. Toate aceste situații care nu sunt imputabile nici unei părți se consideră situații de forță majoră și exonerează de răspundere Agenția/Prestatorul.
7.6. Chiriașul are dreptul să rezilieze/denunţe unilateral în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care rezilierea/denunţarea unilaterală îi este imputabilă este obligat să despăgubească Prestatorul pentru prejudiciul creat acesteia, conform prevederilor legale, cu excepţia cazurilor de forţă majoră definite conform legii. Despăgubirea se poate ridica la maximul preţului pachetului de servicii turistice contractat.
VIII. Reclamații
8.1. În cazul în care chiriașul este nemulțumit de serviciile primite, acesta are obligația de a întocmi o sesizare în scris la fața locului, clar și explicit, cu privire la deficiențele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Agenției/Prestator, cât și prestatorului de servicii (conducerii Agenției/Prestator, restaurantului, reprezentanților locali ai turoperatorului).
Datele de contact ale Prestatorului sunt: Telefon: +373 69 66 66 17 e-mail: apartments.ontop@gmail.com
8.2. Prestatorul va acționa imediat pentru soluționarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluționată sau este soluționată parțial, chiriașul va trimite Prestatorului o reclamație în scris, în termen de maximum 2 (două) zile calendaristice de la încheierea călătoriei, Prestatorul urmând ca, în termen de 30 zile calendaristice, să comunice chiriașului despăgubirile care i se cuvin, după caz. Vor fi luate în considerare doar reclamațiile făcute în nume personal. Nu vor fi acceptate reclamațiile făcute în numele mai multor persoane la finalul programului, despre care Prestatorul nu a fost informat în scris la data producerii evenimentului.
IX. FORȚA MAJORĂ
9.1. Forța majoră așa cum este definită prin lege, exonerează părțile de răspundere.
9.2. Cazurile de forță majoră vor fi aduse la cunoștință celeilalte părți în termen de cel mult 5 (cinci) zile lucrătoare de la data producerii lor, actele doveditoare în acest sens fiind transmise în termen de 15 (cincisprezece) zile lucrătoare. Pe durata evenimentului și a efectului cazului de forță majoră contractul rămâne suspendat.
9.3. Părțile sunt exonerate de răspundere pentru neexecutarea obligațiilor contractuale în perioada de forță majoră . Serviciile prestate se plătesc, forța majoră neexonerând pe BENEFICIAR de plata acestora.
X. Dispoziții finale
10.1. Prezentul contract este disponibil pe site-ul www.ontop.md pentru a fi luat la cunoștință de către chiriaș.
10.2. Reclamațiile privind serviciile prestate se vor face în scris, se vor depune la recepția Prestatorului înainte de plecarea clienților, eventualele reclamații ulterioare vor fi luate în considerare în maximum 48 de ore.
10.3. În situația schimbării legislației privind sistemul de decontare și regimul de TVA, a sistemului de taxe și impozite precum și a exploziei prețurilor la utilități, părțile convin să aplice noile reglementări.
10.4. Orice modificări survenite pe parcursul derulării prezentului contract, reglementate prin legi, ordonanțe și hotărâri ale Guvernului, sau orice acte normative obligatorii pentru agenții economici care operează în domeniul hotelier și în turism, privind sistemul de decontare și regimul de TVA, a sistemului de taxe și impozite precum și a exploziei prețurilor la utilități și care influențează costurile luate în calcul la data încheierii prezentului contract, atrag după sine recalcularea tarifelor, la data intrării in vigoare a reglementărilor legale mai sus menționate.
10.5. Prin plata contravalorii serviciilor (avans sau integral) chiriașul a luat cunoștință, a înțeles și este de acord cu toate clauzele prezentului contract, iar prin primirea cheii/codului de acces în cameră, declară că a luat la cunoștință de starea generală a camerei/apartamentului/unității de cazare și inventarul acesteia și se obligă să-l predea în aceleași condiții, fiind răspunzator de orice lipsă și/sau deteriorare a acesteia și/sau a obiectelor de inventar.
10.6. Orice modificare a prezentului contract se poate face numai prin acte adiționale semnate de ambele părți.
10.7. Litigiile apărute între părți se rezolvă pe cale amiabilă, în caz contrar părțile înțeleg să se adreseze instanțelor de judecată române competente.
10.8. Contractul va fi interpretat și guvernat conform legilor din Rep Moldova.
10.9. Orice acord – scris sau verbal – intervenit între părți, la o dată anterioară prezentului contract este nulă.
Prezentul contract are 2 anexe, care fac parte integrantă din contract.