Ultima actualizare: 14/02/2022
Știm că timpul tău este important, la fel este și al nostru. Neprezentările, sosirile întârziate și anulările nu sunt inconveniente doar pentru noi ca prestatori, ci și pentru ceilalți clienți ai noștri. Vă rugăm să fiți conștienți de politica noastră cu privire la rezervările ratate sau anulări.
Dacă aveți o schimbare de planuri, vă rugăm să sunați la recepția OnTop sau să efectuați anularea direct pe site imediat ce știți că nu vă veți putea prezenta în timpul alocat.
Pentru a putea ajusta alte rezervări, solicităm respectuos să efectuați anularea cu cel puțin 12 ore înainte de ora stabilită. O neprezentare este atunci când un client pierde o rezervare fără a anula. În ambele cazuri, vom percepe clientului o taxă pentru rezervarea ratată, după cum urmează:
Termen de anulare (inainte de check-in) | Suma returnata |
---|---|
Cu minim 24h sau mai devreme | 100% |
Între 24h – 12h | 50% |
Neprezentare sau mai tarziu de 12h | Nerambursabila (0%) |
Vă mulțumim pentru înțelegere și cooperare!
Cu drag,
Echipa OnTop